Tel: +48 500 068 835
E-mail: biuro@hydropath.pl
Gwarancja uzdatniaczy wody HydroFLOW z technologią Hydropath.
Gwarancja dotyczy wszystkich produktów HydroFLOW i części zamiennych.
Hydropath Sp. z o.o. (zwany dalej Sprzedawcą) oferuje swoim klientom trzyletnią ograniczoną gwarancję na awarie lub wady materiałowe i produkcyjne dowolnego produktu HydroFLOW (zwanego dalej Produktem) lub jego części składowych, przez niego sprzedawanych i używanych na terytorium Polski, w zakresie o jakim mowa w niniejszej gwarancji. Niniejsza gwarancja nie ma żadnego wpływu na skuteczność powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących w szczególności odpowiedzialności za produkt, czy przepisów o rękojmi. Niniejsza gwarancja jest udzielana Nabywcy produktów. Produkty oferowane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją firmy Hydropath Technology Ltd. z Wielkiej Brytanii (zwanego dalej Producentem). Jeśli Produkt lub którakolwiek z jego części ulegnie awarii, HydroFLOW Sp. z o.o. lub jego przedstawiciel naprawi lub wymieni Produkt bezpłatnie. Aby niniejsza gwarancja miała zastosowanie, należy przedstawić dowód, że Produkt został prawidłowo zainstalowany oraz dowód, że taki Produkt nie działa zgodnie z deklaracją Producenta.
Czego nie obejmuje niniejsza gwarancja: nie obejmuje uszkodzeń Produktu spowodowanych niewłaściwą instalacją, przepięciem lub przerwą w zasilaniu (niezależnie od przyczyny), wyciekiem wody wynikającym z usuwania kamienia i biofilmu, niewłaściwym użyciem, nadużyciem lub siłą wyższą (np. powodzią lub trzęsieniem ziemi itp.). Należy pamiętać, że wycieki wody z instalacji wodociągowych mogą być konsekwencją usuwania kamienia i biofilmu. W związku z tym zaleca się okresowe sprawdzanie systemów hydraulicznych w celu zapewnienia, że elementy instalacji pozostają wodoszczelne.
Roszczenie z tytułu niniejszej gwarancji należy przesłać pocztą elektroniczną do HydroFLOW lub autoryzowanego sprzedawcy lub sprzedawcy, od którego zakupiono Produkt, a taka wiadomość e-mail musi zawierać: (i) kopię oryginalnego paragonu lub dowodu zakupu Produktu, (ii) dowód, że Produkt został prawidłowo zainstalowany, (iii) pisemne wyjaśnienie problemu (problemów) z Produktem oraz (iv) jedno lub więcej zdjęć Produktu i otoczenia, które wyświetla takie problemy. Przedstawiciel HydroFLOW rozpatrzy Twoje roszczenie i skontaktuje się z Tobą w ciągu 10 dni roboczych, aby skoordynować naprawę lub wymianę Produktu lub poprosić o dodatkowe informacje.
Wada powinna być zgłoszona nie później w terminie 2 miesięcy od jej wykrycia.
Nabywca, zgłaszając reklamację nie powinien, o ile nie zostanie to wyraźnie uzgodnione ze Sprzedawcą, odsyłać wadliwego produktu do Sprzedawcy.
I. Producent i Sprzedawca nie ponoszą odpowiedzialności za niezgodne z oczekiwaniami działanie produktów w następujących przypadkach:
II. Usunięcie istniejących osadów kamienia kotłowego z układu wodnego zajmuje krótszy lub dłuższy okres. Czas ten jest uzależniony od wielkości instalacji, przepływu, grubości osadów, ich składu chemicznego i spoistości.
III. Pewne rodzaje osadów zawierających węglan wapnia i magnezu, ale również zawierające krzemiany, siarczany i fosforany, mogą być usuwane znacznie dłużej niż osady składające się głównie z węglanu wapnia i magnezu.
IV. Aby osiągnąć pełnię efektywności i korzyści z działania urządzenia, urządzenie musi pracować bez przerw.
V. W żadnym wypadku Sprzedawca nie akceptuje roszczeń wynikających z ewentualnych awarii i wycieków wody będących następstwem skutecznego i prawidłowego działania urządzenia, polegającego między innymi na usunięciu osadów.
VI. Efektem działania urządzenia jest między innymi pojawienie się luźnych drobnych cząstek kamienia kotłowego i biofilmu w postaci mułów. Osady te powinny zostać usunięte z instalacji i urządzeń przez zapewnienie przepływu wody, odfiltrowane lub ich systematyczne drenowane.
VII. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia urządzeń wynikające z zasilania urządzenia energią elektryczną o nie odpowiednich parametrach.
VIII. Użytkownicy w celu zabezpieczenia urządzeń z technologią Hydropath i innych zasilanych z sieci elektrycznej, powinni stosować odpowiedniej klasy elementy zabezpieczenia przeciwprzepięciowego.
IX. Światło emitowane przez diodę/y LED znajdującą/e się na obudowie urządzenia informuje o prawidłowej pracy urządzenia.
Z WYJĄTKIEM PRZYPADKÓW PRZEWIDZIANYCH W NINIEJSZYM DOKUMENCIE, SPRZEDAWCA NIE SKŁADA ŻADNYCH OŚWIADCZEŃ ANI GWARANCJI, WYRAŹNYCH LUB DOROZUMIANYCH (PISEMNYCH, USTNYCH, USTAWOWYCH LUB WYNIKAJĄCYCH Z POPRZEDNIEGO TOKU TRANSAKCJI LUB ZWYCZAJÓW HANDLOWYCH), W TYM GWARANCJI PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ LUB PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU. HYDROFLOW NIE GWARANTUJE WYDAJNOŚCI INNEJ NIŻ OKREŚLONA POWYŻEJ. ŻADEN AGENT, PRZEDSTAWICIEL ANI PRACOWNIK HYDROFLOW NIE JEST UPOWAŻNIONY DO UDZIELANIA JAKICHKOLWIEK GWARANCJI LUB PORĘCZEŃ W ODNIESIENIU DO SWOICH PRODUKTÓW.